La bonne cuisine de mamie Index du Forum
La bonne cuisine de mamie
Recettes simples et familliales

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 
There is een wetenschap om het versieren van vrouwen,

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    La bonne cuisine de mamie Index du Forum >>> La bonne cuisine de mamie >>> Réglement
  Sujet précédent .::. Sujet suivant    

Auteur Message

kgdvjsn

MessagePosté le: Jeu 23 Aoû - 08:30 (2012)    
Sujet du message: There is een wetenschap om het versieren van vrouwen,
Répondre en citant

Het helpt om online met andere mannen praten in uw situatie. Het helpt te kleden mooi en gezond te zijn. Het helpt om te werken aan je zelfvertrouwen en steeds de beste man die je kunt be.But wat echt leert je hoe je op te pikken vrouwen wordt het kijken naar andere mensen het doen.
Door het bijwonen van een pick-up artist boot camp, krijg je een spoedcursus in hoe om te ontmoeten en vrouwen aan te trekken door mannen die het doen dag na day.I 'm niet over een kort gesprek in een bar die succesvol is. Wat ik heb het over is een ontmoeting met een vrouw en dan het behoud van de relatie na verloop van tijd - of zo lang als u beiden want.There is een wetenschap om het versieren van vrouwen, maar het is niet zo stijf als je think.Sometimes zou mannen zijn geïntimideerd omdat ze denken dat ze nodig hebben om een ​​stel pick up lines of slimme anekdotes of andere dingen te zeggen women.But Ik zeg het je nu onthouden, http://www.beatsbydrdrekopen.com/  u niet. Wat je moet doen is leren van de mogelijkheid om het juiste ding te zeggen op de juiste manier.

Want eerlijk gezegd, maakt het niet uit wat je zegt. Het doet er alleen maar hoe je het zegt it.The meest sprekende voorbeeld hiervan is wanneer we het uitvoeren van een pick-up artist boot camp in een club of bar ergens en ik vraag een van de deelnemers te denken aan de absolute ergste wat ik kon zeggen tegen een vrouw als ik probeerde haar up.For bijvoorbeeld plukken, zodra een man vertelde me om haar te vertellen dat ze zo lelijk was dat ze wel schattig. Nu, laat me dit voorafgaan door te zeggen normaal gesproken zou ik dit nooit zeggen tegen een vrouw, maar ik wist dat als ik speelde mijn kaarten goed, ik zou haar laughing.So krijg ik nam mijn tijd en benaderde deze mooie vrouw. Ik ben niet van plan om u te vertellen al mijn geheimen in dit ene artikel - dat is wat de boot camp je leert - maar je kunt er zeker van zijn dat ik dit zeg om deze knock-out en dat ze glimlachte en raakte mijn arm en met me te praten geanimeerd binnen moments.It gaat gewoon om echt te laten zien dat het, echt maakt niet uit beats by dre Lady Gaga  wat je zegt, het is allemaal om hoe je het zegt it.What Het leuke aan het bijwonen dr dre headphones  van een pick-up artist boot camp is niet alleen kunt u zien hoe andere mannen succesvol zijn in persoon, maar u kunt ze vragen stellen en tik in hun opslagplaats van knowledge.Sometimes hands on ervaring is de beste manier om iets te leren.

Publicité

MessagePosté le: Jeu 23 Aoû - 08:30 (2012)    
Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    La bonne cuisine de mamie Index du Forum >>> La bonne cuisine de mamie >>> Réglement Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation